Onze stichting organiseert dit event sinds 2015.

Ieder jaar wordt er op verschillende plekken ter wereld op dezelfde dag 8 uur lang met een groep ondernemers/vrijwilligers/studenten gewerkt aan lokale hulpvragen. Bekijk hier de internationale website voor meer informatie en onze facebookpagina voor de afgelopen jaren.

Impressie van 8 uur overwerken 2016 op 18 maart van 18.00 t/m 02.00 uur

 

Impressie van 8 uur overwerken 2015 op 27 maart met 21 vrijwilligers voor 4 goede doelen 

Reacties deelnemers 2016:

Harry van der Lei, Prowonen: “Ik vond het een leuke ervaring om in een groep met voor mij veelal onbekende mensen zo’n initiatief uit te werken. Door verschillende kwaliteiten in de groep(en) ontstaat er veel dynamiek en vul je elkaar goed aan. Ik vind het ook altijd wel belangrijk dat het een beetje gezellig is en dat er wat wordt gelachen. En ook daaraan ontbrak het zeker niet. Ook prachtig om zo’n jonge fitness-ondernemer enthousiast te zien acteren. Vooral z’n gedrevenheid en hoe hij met z’n dyslectie omgaat. Kortom: Overwerk was voor mij een leuke, leerzame ervaring met ook nog een beetje het gevoel iets zinnigs bijgedragen te hebben aan het goede doel. Wat wil je nog meer (behalve naar bed om 3.00 uur J)”

“Marc van Schie (deelnemer): ” Wat een leuke avond, de tijd vloog voorbij! Ik had mezelf nooit opgegeven, want ik had de indruk dat het alleen om de “echte creatievelingen” ging die bijvoorbeeld een website moesten kunnen bouwen of logo´s ontwerpen etc.. Jullie (jij en Bastiaan) hebben me uitgenodigd en overtuigd mee te doen. Het was top! Ik voelde me vereerd en ik ben blij iets te hebben kunnen bijdragen voor het goede doel. Daarnaast was het een zeer gezellige avond waarin je nieuwe mensen leert kennen en lekker out of the box kunt denken.”Marianne van Tuijl: “Ik vond het heel erg leuk. Ben er zelfs nu toe gekomen om toch op Facebook te gaan. Ook dat was een hele uitdaging :-)”

Ria Lusink: “Het was een prima avond. De verschillende beroepen van iedereen zorgde voor een goede discussie, waardoor een plan van aanpak snel gerealiseerd kon worden.”